Mijn eerste backpack reis - Reisverslagen van Yvonne Stoer - WaarBenJij.nu Mijn eerste backpack reis - Reisverslagen van Yvonne Stoer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste backpack reis

Nadat Linda en Frank beide de backpack een tijd hebben meegesleept is het nu tijd om de backpack voor mij reis klaar te maken. Over anderhalve week is het zo ver, ik vertrek naar Vietnam! Hier zal ik beginnen met twee maanden engels les geven aan kinderen. Daarna ga ik twee maanden backpacken door Cambodja, Laos en tot slot van noord- tot zuid Vietnam samen met Fedde. Het beloofd een mooi avontuur te worden!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2015

Vietnam, the land of unpredictable

12 Juli 2015

Thailand, the land of smiles

22 Juni 2015

The beautiful nature of Laos

06 Juni 2015

Het prachtige Cambodja

20 Mei 2015

Het is tijd voor het echte backpacken
Yvonne

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5741

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn eerste backpack reis

Landen bezocht: