Aftellen van de nachtjes - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Yvonne Stoer - WaarBenJij.nu Aftellen van de nachtjes - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Yvonne Stoer - WaarBenJij.nu

Aftellen van de nachtjes

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

23 Maart 2015 | Nederland, Meppel

Hi allemaal,

Het aftellen van de nachtjes kan ik nu echt op een hand doen! Het komt heel dichtbij en de gezonde spanning stijgt al iets. Ik zal jullie proberen af en toe wat op de hoogte te houden van mijn avontuur!

Ik heb er zin in!

  • 23 Maart 2015 - 13:44

    Mama:

    Lieve Vonny,
    Ja het aftellen is nu echt begonnen. Voor jou lichte spanning en ook voor mij. Papa en ik zijn super trots op je dat je deze reis gaat maken. Geniet ervan en we lezen (horen) graag je avonturen.
    Liefs mama


  • 23 Maart 2015 - 22:51

    Pieter En Nel:

    Lieve Yvonne,

    Het komt nu inderdaad heel dichtbij dat de reis gaat beginnen. Een heel goede vlucht en natuurlijk een geweldige tijd daar. Lekker genieten en wij volgen je belevenissen op afstand.

    Veel liefs van Pieter en Nel.


  • 24 Maart 2015 - 16:46

    Brandt En Hillie:

    Lieve Yvonne,

    Ja zeker, het is bijna zover. We vinden het geweldig dat je dit gaat doen en wensen jou het allerbeste!
    We gaan je volgen.
    Veel liefs van Brandt en Hillie

  • 31 Maart 2015 - 21:29

    Heleen:

    Hoi Yvonne,


    Bedenk me net dat ik helemaal ben vergeten met af te melden voor je feestje, sorry. Had al een verjaardag van een vriendin en je mailtje is op een of andere manier niet aangekomen. Maar je mailtje van deze waarbenjij.nu is wel aangekomen zoals je ziet! Ik ga het met veel belangstelling volgen. Superveel plezier en geniet van je reis.

    gr. Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 5733

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn eerste backpack reis

Landen bezocht: